10 סיבות מדוע אתם צריכים להכשיר ממונה על מניעת הטרדה מינית מיומן אצלכם בארגון!!

מניעת הטרדה מינית בעבודה image
המרכז הבינלאומי לכנסים ריכז בעזרת המרצים והמומחים המעולים של הקורס 10 סיבות מדוע אתם צריכים להכשיר ממונה על מניעת הטרדה מינית מיומן אצלכם בארגון!!


הבטחת מקום עבודה בטוח ומכבד:
ממונה על מניעת הטרדה מינית, יכול לסייע ביצירת סביבת עבודה בטוחה ומכבדת. כאשר העובדים מרגישים בטוחים, הם נוטים להיות יותר פרודוקטיביים ומרוצים ממקום עבודתם, מה שבתורו יכול להגביר את הביצועים הארגוניים הכוללים.

ציות לחוק ולתקנות:
בהתאם לחוק ולתקנות מעסיקים נדרשים למנות ממונה אחראי למניעת הטרדה מינית ולהביא לידיעת כל העובדים את שמו ואופן יצירת הקשר עמו. על הממונה לעבור הכשרה ולהחזיק בתעודה מתאימה. ארגונים מחויבים לספק הדרכה ומשאבים הקשורים למניעת הטרדה מינית. ממונה מסור יכול להבטיח שהארגון ימשיך לציית לתקנות אלה, ובכך למנוע קנסות פוטנציאליים, תביעות משפטיות או פגיעה במוניטין.

הגנה על הארגון:
ממונה למניעת הטרדה מינית יכול להגן על הארגון אם אכן מתרחש אירוע, הארגון יכול להוכיח שיש לו מערכת למניעה ולטפול בנושאים כאלה, שיכולים להיות חיוניים מאוד בהליכים משפטיים.

הרתעה:
נוכחותו של ממונה על מניעת הטרדה מינית, מעבירה מסר חזק לכל העובדים שהארגון מתייחס להטרדה מינית ברצינות. זה יכול לשמש כדי למנוע אירועים פוטנציאליים ולהרגיע את העובדים שהם נמצאים בסביבה בטוחה.

תגובה לאירוע:
במקרה של תקרית, עמידה של איש מקצוע מיומן יכולה להבטיח מענה נכון ומיידי. הממונה יכול לנהל חקירה ללא משוא פנים, להמליץ על פעולות ולתמוך בקורבנות בתהליך הבירור.

הכשרה ומודעות:
ממונה על מניעה יכול לספק לעובדים תוכניות הכשרה ומודעות שוטפת, ולעדכן אותן לפי הצורך כדי לשקף שינויים בחוק, בחברה או בארגון עצמו. זה יבטיח שכל העובדים יבינו מהי הטרדה מינית וכיצד ניתן למנוע אותה.

אמון ותקשורת פתוחה:
ממונה יכול לשמש כנקודת מגע לעובדים שיש להם חששות או בעיות הקשורות להטרדה מינית. זה יכול לטפח תקשורת פתוחה, לעודד עובדים לדבר כשהם עדים או חווים התנהגות בלתי הולמת, ולעזור לבנות אמון בתוך הארגון.

שימור עובדים:
סביבת עבודה בטוחה ומכבדת יכולה לתרום לשימור עובדים. על ידי הפחתת הסיכון להטרדה מינית, ארגונים יכולים להפחית את התחלופה ואת העלויות הנלוות לגיוס והכשרת עובדים חדשים.

אחריות אתית:
מעבר לחובות החוקיות, לארגונים מוטלת אחריות מוסרית ואתית להגן על עובדיהם מפני הטרדה מינית. ממונה על מניעת הטרדה מינית יכול לסייע במילוי אחריות זו ובשמירה על ערכי הארגון והאתיקה.

מוניטין:
ארגונים עם ממונה ייעודי למניעת הטרדה מינית, מאותתים לבעלי עניין, לרבות עובדים, לקוחות, שותפים והציבור, שהם מחויבים למקום עבודה מכבד ומכיל. זה יכול לשפר את המוניטין והאטרקטיביות של הארגון כמעסיק.


אתם מוזמנים להצטרף אלינו לקורס הקרוב, ולקבל הכשרה מתאימה לטיפול ולמניעה של הטרדה מינית בעבודה!
הקורס כולל 18 שעות לימוד אקדמיות ובסיומם מוענקת תעודת הסמכה/רענון מוכרת


הקורס הקרוב ייערך בשני מפגשים בימים ג'-ד' 21-22/05/24
במתחם הכנסים של מלון קראון פלאזה תל אביב


דמי רישום מוזלים למקדימות/ים להירשם!


הקורס עומד בדרישות התקנות החדשות והקוד הוולונטרי למניעת הטרדה מינית בעבודה ומותאם גם כקורס רענון לממונות ותיקות שעברו הכשרה מוקדמת