הבטחת מקום עבודה מכבד: הכשרת ממונים למניעת הטרדה מינית בעבודה

קורס הסמכה לממונה על ציות ויישום החוק למניעת הטרדה מינית בעבודה image
כמנהיגים, יש לנו מחויבות לטפח סביבה מכבדת ובטוחה לכל העובדים. הצטרפו אלינו לקורס ההכשרה האולטימטיבי לממונות/לממונים על מניעת הטרדה מינית במקום העבודה, שיהווה הדרכה אופרטיבית לזיהוי, תגובה ומניעה שלהטרדה מינית במקום העבודה המודרני.

בין אם אתה מנהל צוות של חמישה או תאגיד של חמשת אלפים, שמירה על רווחת העובדים וכבודם היא חובה מוסרית ומשפטית כאחד. הכשרה פורצת דרך זו תספק לך את התובנות והכלים ליצירת מקום עבודה שבו כל העובדים בו מרגישים בטוחים

הקורס ייערך בתאריכים 21-22  במאי 2024
מרכז הכנבסים מלון קראון פלזה תל אביב 

למה הקורס הזה נועד?
הטרדה מינית בעבודה היא לא רק נושא רציני אלא עניין משפטי. כל המעסיקים מחויבים על פי חוק לשמור על מקום עבודה נקי מהטרדות. קורס זה מצייד אותך בידע ובכלים לזהות, לטפל ולמנוע מקרים של הטרדה ואפליה, תוך טיפוח סביבת עבודה מכבדת.

פרטי הקורס
הקורס שלנו מתפרש על פני שני מפגשים בימים שלישי ורביעי, 21-22/05/2024, המתקיים במתחם הכנסים של מלון קראון פלאזה תל אביב. הקורס מורכב מ-18 שעות אקדמיות ובסיומם מקבלים המשתתפים הסמכה מוכרת.

מי צריך להשתתף?
קורס זה מיועד למנהלים ולעובדים נבחרים שיועדו על ידי ההנהלה לפקח על הנושא ולמנוע הטרדה מינית ולטפח שוויון מגדרי, בתעשיות, חברות טכנולוגיה, בנייה, רשויות מקומיות, גופים ממשלתיים, אירוח, קמעונאות, מקומות עבודה פרטיים ועוד. גם אם אינך מפקח או מנהל, הכשרה זו תצייד אותך בכלים הדרושים כדי להפוך את מקום העבודה שלך לבטוח ומכבד יותר.

הקורס מציע תוכנית מקצועית ברמה גבוהה ועשירה בחווית למידה יוצאת דופן, ב- 2 מפגשים הכוללים הכשרה מעמיקה בנושא הטרדה מינית, סימנים לכך שהיא עשויה להתרחש במקום העבודה, פירוט גורמי סיכון, איתור התנהגויות באזור הסכנה, גורמים מצביעים על הטרדה ועוד.



להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן

הצטרפו אלינו למלון קראון פלזה תל אביב בתאריכים 21-22 במאי 2024 ועזרו להוביל שינוי חיובי בארגון שלכם. מספר המקומות מוגבל - הירשמו או רישמו את הצוות שלכם עוד היום.

* הקורס כולל 18 שעות לימוד אקדמיות ובסיומם מוענקת תעודת הסמכה/רענון מוכרת.



הקורס מכיל מידע מפורט כיצד ליצור מדיניות מניעת הטרדה מינית, כך שהוא יועיל למעסיקים.

גם אם אתם מנהלים או ממונים, או שאתם מחפשים הכשרה שמתאימה לצוות שלכם, אז ההכשרה שאנחנו מציעים כאן, למניעת הטרדה מינית בעבודה, יכסה את צרכים אלו.


להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן

בנוסף לחומר הלימודי, המשתתפים יהנו מפגישות נטוורקינג, ארוחת בוקר במסעדת המלון, הפסקות אספרסו בר במהלך הקורס, ארוחת צהרים חווייתית, תעודה ושי אישי.

הקורס עומד בדרישות התקנות החדשות והקוד הוולונטרי למניעת הטרדה מינית בעבודה ומותאם גם כקורס רענון לממונות ותיקות שעברו הכשרה מוקדמת.



מתווה קורס
הקורס מועבר על ידי עו"ד יפעת בלפר, מאמנת מוסמכת בכירה למניעת הטרדה מינית וקידום שוויון מגדרי, הקורס כולל:
  • הבנת הטרדה מינית: סימנים וגורמי סיכון
  • חובות ותקנות משפטיות
  • בניית תרבות ארגונית נגד הטרדה
  • פיתוח מדיניות למניעת הטרדה מינית
  • טיפול בתלונות והצעת תמיכה לקורבנות

הקורס יגיש שולחן ערוך של כללי עשה ואל תעשה, וינחה באופן פונקציונלי כיצד למנוע את ההטרדות, כיצד ליישם מדיניות נגד הטרדה ואיך לשמור על מקום העבודה נקי מתופעות אלו, גם במרחב הדיגיטלי, בדוא"ל, בזום, GoToMeeting ובכל הכלים לעבודה היברידית ועבודה מרחוק.

הקורס מיועד למנהלות/ים משאבי אנוש, לממונות ייעודיות (חדשות וותיקות) וכולל גישה חדשה ויעילה ליישום מדיניות של מניעת הטרדות מיניות ואפליה מגדרית במקום העבודה.

לבוגרות/י הקורס תוענק תעודת הסמכה בפירוט החומר הנלמד.




קהל יעד
סמנכ"לי ומנהלי משאבי אנוש, יועצות/ים משפטיים, מנהלות/ים בכירות/ים, עוזרות מנכ"ל, מנהלות רווחה, ממונות/ים על מניעת הטרדה מינית בעבודה (ותיקים וחדשים כאחד), ממונות/ים על קידום מעמד האישה, וכל מי שנושא הטיפול והמניעה של הטרדות מיניות ומניעת אפליה מיגדרית הוא חלק משגרת עבודתה/ו.

לרישום מקוון: הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן